Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

μα, δεν ήθελα να εκθέσω τον κύριο Ωνάση…

Ο χειρισμός της υπόθεσης Ωνάση-Νιάρχου έκανε ακόμη πιο ανυπόληπτο το καθεστώς της Χούντας. Ήταν πολύ δύσκολο για την κοινή γνώμη –ελληνική και διεθνή- να παραδεχτεί ότι η προτίμηση προς την ασύμφορη προσφορά είχε ανιδιοτελή ελατήρια! Θερμός υποστηρικτής του Ωνάση ήταν ο ίδιος ο Παπαδόπουλος, αλλά πίσω από τον Νιάρχο ήταν αφανώς ο Μακαρέζος και εμφανέστατα μια ομάδα εξαγορασμένων υπουργών. Κάποια μέρα ο Ωνάσης κατήγγειλε στον πρωθυπουργό ότι ο αναπληρωτής υπουργός Συντονισμού Ορλάνδος-Ροδινός είχε δεχτεί να συζητήσει μαζί του το ύψος της αμοιβής του για να μετατραπεί από υποστηρικτής του Νιάρχου σε υπέρμαχο της προσφοράς Ωνάση. Ο Παπαδόπουλος κάλεσε στο γραφείο του τον Ορλάνδο-Ροδινό και παρουσία του Ωνάση τον ρώτησε αν είναι ακριβής η καταγγελία. «Ναι», είπε ο υπουργός, «ο κύριος Ωνάσης μου προσέφερε ένα σημαντικό ποσό…». «Και γιατί δεν μου το είπες;» ρώτησε ο Παπαδόπουλος. «Μα, δεν ήθελα να εκθέσω τον κύριο Ωνάση…».
Στο σημείο αυτό παρενέβη ο Ωνάσης: «Ρε συ, είπε απευθυνόμενος στον Ορλάνδο-Ροδινό, εγώ είμαι επιχειρηματίας και χρησιμοποιώ όλα τα μέσα για να επιτύχω τη δουλειά μου. Εσύ όμως είσαι υπουργός. Γιατί δέχτηκες να συζητήσεις πόσα θα πάρεις;»

Γιάννης Κατρής, «Η Γέννηση του Νεοφασισμού στην Ελλάδα», Παπαζήσης 1974

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου