Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

take me into your skin

κρατάω την καρδιά σου μαζί μου(την κρατάω μες
στην καρδιά μου)δεν την αποχωρίζομαι ποτέ(όπου
κι αν πάω πηγαίνεις κι εσύ,καλή μου,κι ό,τι γίνεται
από μένα μόνο είναι δικό σου έργο,αγαπημένη μου)
                                                               δεν φοβάμαι
καμία μοίρα(γιατί εσύ είσαι η μοίρα μου, γλυκιά μου)δεν θέλω
κανέναν κόσμο(γιατί ομορφιά μου εσύ είσαι ο κόσμος μου,η αληθινή)
και είσαι εσύ ό,τι από πάντα σημαίνει ένα φεγγάρι
κι ό,τι ένας ήλιος πάντα θα τραγουδάει είσαι εσύ

εδώ βρίσκεται το βαθύτερο μυστικό που κανένας δεν γνωρίζει
(εδώ βρίσκεται η ρίζα της ρίζας και ο ανθός του ανθού
και ο ουρανός του ουρανού ενός δέντρου που ονομάζεται ζωή:που
                                                               αναρριχάται
ψηλότερα απ’ όσο η ψυχή μπορεί να ελπίζει ή ο νους να κρυφτεί)
και αυτό είναι το θαύμα που θέλει τ’ αστέρια χωριστά

κρατάω την καρδιά σου(την κρατάω μες στην καρδιά μου)

e.e. cummings, «33x3x33», Νεφέλη 2004 (μετάφραση Χάρης Βλαβιανός)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου