Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

για το καλό σας

Αυτή τη φορά κοίταξε προς το μέρος μου. Ήταν φοβερά τρομακτικό να τον ακούει κανείς να σωρεύει τη μια μετά την άλλη τις αποδείξεις εναντίον της μις Ρέητσελ και να ξέρει ότι αν και θα 'θελε να την υπερασπίσει δεν μπορούσε να αμφισβητήσει την αλήθεια των γεγονότων που επικαλούνταν. Δόξα τω θεώ, είμαι υπεράνω της Λογικής. - Αυτό με βοήθησερ να επιμείνω στη γνώμη μου που 'ταν γνώμη και της κυρίας μου. Αυτό ενθάρρυνε και τη διάθεση μου να αγνοήσω με θρασύτητα τον κ. Καφ. Επωφελειθείτε καλοί μου φίλοπι, σας εκλιπαρώ από το παράδειγμά μου. Θα σας γλιτώσει από πολλούς μπελάδες. Ξεπεράστε τη λογική και θα δείτε τι καλά θα κόψετε τα νύχια όλων των ευαίσθητων ανθρώπων που θα θελήσουν να σας ξύσουν για το καλό σας!

Wilkie Collins, "Η Φεγγαρόπετρα", Μέδουσα 1991 (μετάφραση Τάσος Δαρβέρης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου